2014年5月11日日曜日

[和英/例文] 資料送付後のフォロー (ビジネス英語)


[和英/例文] 資料送付後のフォロー (ビジネス英語)


  • 弊社パンフレット

  • Company Brochure


  • "先日お送りした弊社のパンフレットは、無事にお手元に届 きましたでしょうか。他に何かお役に立てることがござい ましたら、いつでもご連絡下さい。"

  • "I am writing to ensure that you received our company brochure I sent the other day. Please feel free to contact me if I can provide any further assistance."


  • 冊子、パンフレット

  • brochure


  • 遠慮なく~する

  • feel free to~


  • "1月30日に送付いたしました価格表が届いたかど うか、確認させていただこうと思いました"

  • "I would like to know if you received the price list I sent on January 30."


  • もしご要望がございましたら、追加資料をお送りいたします

  • We will be pleased to send you additional information on request.


  • 要求に応じて

  • on request



  • 0 件のコメント:

    コメントを投稿