2014年5月11日日曜日

[和英/例文] 商品受領の通知 (ビジネス英語)


[和英/例文] 商品受領の通知 (ビジネス英語)


  • 商品受領のお知らせ(注文書番号K1287)

  • Receipt of PO #K1287


  • 本日、無事に商品が届きました。ありがとうございました。

  • The shipment arrived today in good condition. Thank you very much.


  • 注文書

  • PO = purchase order


  • 注文番号A1124の荷物を昨日受け取りました

  • We received the shipment for order #A1124 yesterday.


  • "これほど早く届くとは思っていませんでした。迅速 なご対応に感謝します"

  • "We didn't expect such a fast delivery. Thank you very much for your quick response."


  • 対処、 対応

  • response


  • 商品は、損傷なく無事に到着しました

  • The goods arrived safely and undamaged.


  • 迅速かつ丁寧な対応を、ありがとうございました

  • Thank you for your quick and attentive handling of the order.


  • 用心深い、油断しない

  • attentive



  • 0 件のコメント:

    コメントを投稿