2014年5月11日日曜日

[和英/例文] 組織変更、人事異動の通知 (ビジネス英語)


[和英/例文] 組織変更、人事異動の通知 (ビジネス英語)


  • 組織変更および人事異動のお知らせ

  • Office Reorganization/Personnel Reshuffle


  • "組織変更、および人事異動をおこなうことを、決議いたし ましたので、お知らせいたします。これは5月15日開催の 取締役会において検討の上、決定されました。これにより、 業務効率化と経費節減が達成されると考えております。 詳細は決定次第発表いたしますので、今しばらくお待ち下 さるよう、お願い申し上げます。"

  • "This is to notify you that we have decided to change the structure of our office and reshuffle some personnel. These moves were decided upon after careful review at the Board of Directors meeting held on May 15. The purpose of the changes is to seek further operating efficiency and to control costs. We will announce the details as soon as they are finalized, so your patience at this time is greatly appreciated."


  • 品質管理部は、品質保証部に変更となりました

  • "Our former Quality Management Division is now called the Quality Assurance Department."


  • 営業企画部を、廃止いたします

  • "The Marketing and Sales Promotion Department will be disbanded."


  • 解散する

  • disband



  • 0 件のコメント:

    コメントを投稿